About

23 / ankara / bilkent ir / işsiz fotoğrafçı / bikemahiska@gmail.com http://dahiska.wix.com/photo

5

by on Monday, April 29, 2013

paper yazmaya başlamadan şu bebeklerin fotoğraflarını elden geçireyim dedim. şimdiden özledim keretaları.



karcan: kendisi dünyanın en sakin bebeği gibi görünebilir. yanınıza gelip yavaş yavaş kendisini sevdirebilir. ama sinirlenince 3 katı büyüklüğündeki ev arkadaşlarına kafa tutabilir, bir hırlamasıyla onları pıstırabilir. elinden oyuncağı almaya çalışmanız tavsiye edilmez.







efe: efeyi sabit yakalamak imkansız. kapıdan girer girmez bana bir kafa attı iki saat kendime gelemedim. kocaman bir çılgın. hiperaktif. büyük ihtimalle cansın'a aşık. cone of shame yerine basketçi şortu giyiyor. ileride yeni lebron james olma potansiyeli var. 



cansın: şımarık kız çocuğu. en az efe kadar hareketli. ağzında oyuncağı olmadan görmek çok zor. efenin yakınlaşma çabalarını hiç takmıyor. en büyük zevkleri ağzına olabildiğince fazla oyuncak almak ve bunlarla karşısındakiyle çekiştirmece oynamak. 


dogwalk 1

hey!

whatcha doin?

haberim yokmuş gibi çek pampa



dogwalk 2
duman: dünya güzeli. en ve boy olarak benden büyük bir özgür kız. evden kaçıp dolaşıp gelmeleri, sokak köpeklerini parçaladığı kavgaları ile meşhur. kocaman kafasını dizime koyup yüzüme baktığında hiç agresif gelmiyor halbusi. camın kenarına oturup eski günleri düşünürken görülebilir. 




kahve: evin büyük teyzesi. halkın arasına pek karışmaz, kimseyle muhatap olmaz, diğerlerinin sesleri yükselince ikaz eder. yaşına ve otoriter havasına hayran olmamak mümkün değil.


4 saatte bu bebekleri kendi prens kılıklı maydanozumun bir yılda sevdirdiğinden daha çok sevdim. gerçi onun agresif mağrur havasını yerim ben. aha buyrun: 

zuko: sürgündeki ateş ulusu prensi. hizmetçilerinin ellerindeki çizik izleriyle tanınır. cam kenarlarında kuşların korkulu rüyası olurken görülebilir. oyuncakla birlikte elinizi de parçalama potansiyeli vardır. 

3dk önce çektim bunu. bitane benim oğlum bitane.

No comments yet.

Write a comment:

Powered by Blogger.

Search This Blog